17 Mart 2010 Çarşamba

ilk yazı oğluma...

Büyülenmiş gibiydim. Göğsümün tam altına koydukları o küçücük şey, yani sen, hayatım boyunca hiç sahip olmadığım bir şeydin. Çok güzeldin. Miniciktin. Benimdin. Varlığını öğrendiğim gün aşık olmuştum sana. Sırf sana canım diyebilmek için adını Can koymuştum. Korkuyordum, ama tüm dünyaya karşı koyabilecek kadar da güçlü hissediyordum. Telaşlıydım ama dingin bir denizin ortasında sırtüstü yatarcasına huzurluydum. Mutluydum, sen ilk beni sevecektin. Bencildim, en çok beni sevecektin. Mutlu, aşık, deli, dolu, telaşlı, korkak, bencil, kıskanç hepsi bendim. Annendim. Bugün sana aşık oluşumun üzerinden 3 yıl geçti. Akşamları kokunla uyuyorum. Sabahları uyuyan yüzüne bakarak uyanıyorum. Hala işe giderken ağlıyorum. Hala sana sahip olduğuma inanamıyorum. Hala her gün dua ediyorum. Daha 3 yaşındayken “Sen benim hayatımdaki en güzel annemsin” derken bana yaşattığın duyguyla yüz yıl daha yaşamak istiyorum. Ben seni çok seviyorum.

3 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

İyi ki buradasin, iyi ki paylasiyorsun! Cok mutlu oldum:) Can'a hissettiklerin, bunlari kelimelere dokusun...Bir farkli okudum ister istemez..Hani annelik-babalik duygulari anlatilamazmis ya ask gibi...Sen cok yaklasmissin bence;)

Özlem Canik Karakiraz dedi ki...

doğunca göreceksin sen aşkı:)

Özlem Canik Karakiraz dedi ki...

bu da annesinden BATU'ya...:)

Buda benim oğluma J)) Hayatımızda yaşanan ilk heyacanları asla unutamayız….
ilklerin yeri ayrıdır ilk sevdalar, ilk gülücükler, ilk mimik, ilk dokunuş, ilk yürüyüşler, ilk diş çıkarmalar, seni ilk kollarıma alışım….

Film şeridi seyrine gerek yok saatini, dakikasını, heyacanı nasıl unuturum canım oğlum….
Daha dün küçüçüktün annesinin bebeğiydin (gerçi sen benim hep bebeğim olacaksın), kucağıma aldığımda nasıl heyacanlanmıştım, seni nasıl tutacağımı dahi bilemiyordum, üzerine kollarımı örtü yapıp bağrıma basıp, uyusunda büyüsün diyerek ninniler söylerdim, büyürmüsün acaba büyürmüsün derken yıllara meydan okudun, artık üzerini örtemiyorum anladımki büymüşsün ayakların açıkta kalıyor….

Sen ne zaman büyüdün canım oğlum….
Seni her zaman seveceğim….