30 Ocak 2012 Pazartesi

kısa bir doğumgünü yazısı...

En beğendiğim yeni yıl kampanyası Coca Cola’nın reklam kampanyasıydı.
Her yeni yıl senin için yeni bir umut, bir arada artar mutluluk, el ele artar mutluluk diyordu.
Bugün benim doğum günüm.
Her yeni yaş benim için yeni bir umut.
Mutluluğum ailemle, dostlarımla artıyor.
Kendimi dünyanın en geniş ve en güzel ailesine sahip hissediyorum.
Çocukluk arkadaşımdan iş hayatımda kazandıklarıma kadar herkes hala hayatımın içinde.
Hepsi birbirini tanıyor. Hepsi birbirini seviyor. Ama hepsi en çok beni seviyor.
Şımarıklık olduğunu biliyorum ama ben sevildiğim için çok mutluyum.
Hayatta yaptığım en doğru şeyin insan biriktirmek olduğunu büyüdükçe daha iyi anlıyorum.
Ailem ve dostlarım sayesinde “daha iyi bir dünyaya inanmak için pek çok nedenim var”

1 yorum:

serpil dedi ki...

mutlu yıllar birtanem, o güzel yüzün hep gülsün inşaallah....
seni çokk seviyorum....